Klipp klipp och armband och fjäril

Åh gud vad varm jag är nu, jag har alla lampor tända i mitt rum (4 lampor) och sen har jag min laptop på, så det är kokhett här inne.
Det går i allafall skit piss att plugga, jag har helt enkelt så mycket ider i mitt huvud att jag inte kan tänka på annat, så fort jag ska börja plugga så kommer jag på något nytt jag kan göra (det kan vara ett nytt armband, göra om kläder, göra ett hårband)
och så fort jag kommer på en ide så kan jag inte hålla fingrarna i styr, då måste jag bara försöka uppfylla min ide!
Så nu kan ni nog redan gissa vad jag har gjort för det mesta under den här tiden?
jo, jag har sytt fast den där fjärlien på tröjan som jag visade i något inlägg tidigare, sen har jag gjort ett armband och klipp sönder ett par leggings!

Jag måste i allafall försöka plugga nu eftersom vi har SO prov imorgon, och jag vill gärna ha kvar mitt VG i historia, så jag får försöka träna in det här i huvudet nu!
Så får mina ider vänta ett litet tag .... suck.


på fotot: mina leggings, klipp klipp! fick insperationen av dolly blondis


på fotot: armband som jag gjorde, och om ni undrar vad det vita är som
jag trätt igenom silverkedjan så är det vitt siden tyg.
i love the heart som hänger och dinglar runt handleden!


på fotot: fjärlien som är påsydd nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback