Läggdags?

För ett litet tag sen så kom mina småfisar Anna och Agnes hit, eftersom dom ska sova här med mig!
Och för ett litet tag sen så drog grabbarna också, vilket var mindre kul, men klockan började ju bli mycket så då var det dags att åka hem, min älskling drog också hem eftersom Anna och Agnes ska sova här, och då kanske det blir roligare om det bara är vi tjejer, annars kommer jag bara sitta och pussa på älskling hela tiden.

I allafall, så nu blir det kanske något litet kvällsfika, sen får vi se vad vi gör, antingen så blir det läggdags eller så hittar vi på något annat, man vet ju aldrig med oss!
Men vi hörs imorgon, även om jag inte går och lägger mig nu, godnatt ♥


på fotot: Anna ritade en fin teckning till mig
(kom på att jag inte vet hur teckning stavas, men jag chansar på teckning)
men jag tror det stavas sådär)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback