Läggdags

Nej nu människor så måste jag sova, det är en dag imorgon också kan jag lova er!
Och imorgon ska bli än bättre dag än idag, hoppas jag.

Imorgon har jag inte så mycket planer framför mig, det kanske blir lite plugg, eller så ska jag och älskling gå och fika eftersom jag fick pengar av min lossas pappa så vi kunde gå ut och äta middag, men det blir nog fika istället!
Eller så ska jag sola solarium, jag är så less på att smörja in mig med brun utan sol, fast jag har inte gjort det på ett tag nu, men jag orkar inte med det!
Så trots min åsikt om att sola solarium så kanske jag ska lägga mig på hud cancer bädden jag också, jag är en dum dum blondin, det är jag medveten om!

Godnatt på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback