Laptop i duschen


H
ej!

Nu är skoldagen avklarad, det har gått bra idag, vi har haft sköna lektioner!
På morgon hade vi slöjd i två timmar, sen idrott och sen Svenska sen slutade vi, otroligt skönt, fast jag och Agnes var kvar på skolan till klockan tre, och det var även några fler.
Vad vi gjorde kvar på skolan i en timme till undrar jag också? vi köpte i allafall chocklad ....
Jag måste sluta med mitt små ätande nu, men jag ska faktiskt fixa gym kort på fristileen snart, jag tror det blir där i allafall eftersom jag har några kompisar som tränar där som tillexempel: Sandra, Hedda, Julia och Agnes, så det blir nog skitbra!
Jag säger ju alltid att jag ska komma i form till beachen, men det har nog aldrig blivit av, men i år måste jag komma igång.

Föresten idag på skolan så var det lite kul faktiskt, Agnes hade med sig sin laptop på skolan så innan vi hade gympa så diggade vi musik och jag, Erica och Agnes stod och dansade, framförallt Agnes, hon visade sina danser!
Och sen efter idrotten så drog vi in hennes laptop i duschen så stod vi och rockade till Lady gaga medans vi duschade, ganska kul faktiskt.


på fotot: Agnes laptop i duschen


på fotot:
Jag i duschen


på fotot: mitt godis och tuggummi


på fotot: Agnes godis och tuggummi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback