Lunch och middag igår

Hej!

Förlåt så himla mycket för den dåliga uppdateringen, men igår var jag både här och där, och jag hade ingen tillgång till dator så det blev bara ett inlägg igår när jag var hemma hos Agnes!
Men jag tog ändå bilder på mina händelser igår, så jag lägger upp nu och visar vad jag gjorde igår.

Igår efter skolan så åkte jag som sagt in till stan med Agnes,  vi gick hem till hennes mor i stan och där kollade vi på tv och sen gjorde vi lunch, och efter det så träffade vi Sandra, Julia och Anna, och sen gick vi upp på stan!


på fotot: min sötis Agnes


på fotot: vi åt världens godaste lunch, det är min och Agnes lunch som vi
nästan alltid äter om vi ska göra middag eller lunch tillsammans!

Efter vi hade gått på stan ett tag så bestämde vi oss för att äta middag på stan och det gjorde vi också, så jag träffade mamma på stan och fick pengar, sen gick jag, Anna och Agnes och åt middag!
Jag och Agnes ville äta på china resturang, men det ville inte Anna så då satt vi och valde mellan att äta på mc donalds eller subway, och tillslut så blev det subway ....
Det var lite tråkigt faktiskt att vi åt där eftersom jag var as sugen på att äta på china resturang, men subway var gott det med såklart!
Efter vi hade ätit middag så åkte jag och Anna hem till henne, och där duschade jag och Anna höll mig sällskap inne i badrummet, sen åkte vi hem till Agnes och så småningom hem till Sara Träskvik och där umgicks vi med trevligt folk!


på fotot: min subway macka


på fotot: Agnes


på fotot: Annis


på fotot: me, me, me!

BIlder från kvällen kommer också!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Din kompis Agnes är såååå söt!!!!Hon ser ut som en kompis som du verkligen kan lita på...:D

2009-03-14 @ 17:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback