Middag med Agnes

Eftersom jag är hemma själv så passar det perfekt med en middag med Agnes, vi gjorde som vanligt våran middag!
Det var hur gott som helst, vi gick ner på ica och köpte två förpackningar med fetaost och oliver i, och gissa vad vi gjorde?
så tjocka som vi är så åt vi upp två förpackningar ....
Gott var det i allafall.

Efter att vi hade ätit så gick vi ner till Ica igen för att köpa godis, för jag kom på värsta iden, eftersom vi inte har så mycket ork till att göra något för tillfället så kom jag på iden att vi kunde köpa godis, lyssna på skön musik, och sy! ja det kanske låter lite roligt att vi ska sätta oss och sy på en fredag kväll .... men jag har faktiskt börjat tycka om att sy.
Och Agnes gillar också att sy, så det var ju perfekt!
Efter att vi har sytt så ska jag nog åka in till stan och träffa Jennie, det var ju trots allt mer än en månad sen vi sågs, så nu är det verkligen på tiden!

Men nu ska vi sy och lyssna på musik och äta godis, jag uppdaterar mer! ♥


på fotot: middag hos mig med Agnes


på fotot: ohyeah candy


på fotot: sy time

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ooh gud nu blev jag oxå sugen på att sy :D haha



Ha en trevlig kväll :)

2009-03-20 @ 21:55:27
URL: http://tingeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback