Middag och Plugg

Hej på er!

Nu har jag precis kommit hem till min pojkvän igen, vi har nämligen vart hemma hos min mor för att släppa in min katt, eftersom mina föräldrar hyr en lägenhet i åre så kan inte dom släppa in och ut han, så igår kväll så släppte jag ut honom och så åkte jag hem nu idag för att släppa in han, men ingen Sixten syntes till, jag ropade på han flera gånger, men han kom ändå inte, så då får han faktiskt vara ute!

Snart ska jag ta bussen hem till pappa, vi skulle äta middag runt sex, sju tiden.
Efter jag har ätit middag så blir det plugg, jag har som sagt en hel del att göra .... det känns så i allafall.
Sen tror jag att jag ska hem till mamma, eftersom jag ska bo där i två veckor nu, och sen ska jag hem till pojkvännen och sova här ofcourse!

Mer om det senare ♥


på fotot: jag har laddat upp med nötter inför mitt pluggande, och vatten!


på fotot: nötter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback