Middagen

Nu är jag tillbaka!

Har precis ätit klart middagen och nu sitter jag här och är propp mätt kan jag säga, det var jätte god mat, det blev lam med potatispure, varma grönsaker och rödvins sås, och till det hade vi varmt bröd och en speciell ost till.
Nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra, jag tror inte det blir någon bowling i allafall eftersom min bror inte har mått så bra idag, jag tror i allafall att jag ska åka hem till mamma och där ska jag byta kläder och sen får vi se om jag åker och träffar Anna, Agnes och Hedda, annars åker jag hem till älskling och myser med han, jag tror jag ska sova där inatt också, jag har ju saknat min älskling lite inatt, eftersom jag sov hos Agnes inatt, men det var mysigt det också, jag gillar att sova med Agnes!

Men så får jag vet vad jag ska göra så uppdaterar jag igen, ha en bra söndag så länge! ♥


på fotot: Middagen


på fotot: det goda brödet och osten till höger, mums!

Kommentarer
Postat av: sara

vilken fin bricka! den kommer ifrån min mammas jobb ;) fin blogg btw

2009-03-15 @ 21:46:15
URL: http://saralisa.blogg.se/
Postat av: josefin hamrin

tack så mycket, haha jasså vad kul :D

2009-03-15 @ 22:20:13
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback