Min dag

Hej!

Och förlåt för min otroligt dåliga uppdatering ....
Idag efter skolan så åkte jag och Agnes in till stan, och sen gick vi hem till henne och fikade och sedan gick vi upp på stan igen och då frågade vi runt lite på olika fik om dom behövde extra personal.
Det gick bra och det var ingen som sa nej, bara att dom hade för mycket folk, men det var ju första gången vi frågade right? så vad ska man förvänta sig, jag tänker inte ge upp hoppet i allafall, för jag behöver extra pengar i sommar, den saken är ju säkert i allafall.
Efter en liten snabbis på stan så gick jag hem till pappa i stan igen, och la mig och kollade på tv, sen somnade jag på en gång, jag hade så himla mycket huvudvärk!
Sen när jag vaknade upp så mådde jag lite bättre i allafall, så jag tog bussen till gårn lite snabbt och var där i några minuter med älskling och Dennis, sen åkte vi hem!
Och nu sitter jag här hos älskling och önskar faktiskt att jag var hemma i stan med pappa, för han ringde mig nämligen och frågade vart jag var och sa att han hade köpt fika, han är världens bästa pappa!
Men det får kanske bli lite fika imorgon istället.

Jag har knappt tagit några bilder idag, i'm sorry for that, men tyvär så är jag inte intressant alla dagar, men nästan!
Godnight, jag behöver min skönhetssömn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback