Min önskelista

Snart är det faktiskt min födelsedag, om bara 16 dagar!
Och då fyller jag bara ynka 16 år, men jag smyger sakta fram, jag har mycket att se fram emot eftersom jag bara är 16 år, jag har hela livet framför mig, det känns bra att tänka så.
I allafall, som vanligt så önskar man sig saker när man fyller år, och självklart så blir bara sakerna dyrare och dyrare för varje år, det har jag tänkt på, förut spelade det ingen roll vad man fick..
Självklart blir jag nöjd över det jag får oavsett om det är något jag önskat mig eller inte.

Här kommer i allafall några saker som jag har önskat mig när jag fyller år, men risken är stor att jag kanske inte får något av det jag önskat mig eftersom jag är ute så sent, men det gör inget, men här är i allafall några saker om jag skulle vilja ha!
Men som sagt, jag blir nöjd oavsett vad jag får!


på fotot: Den här kameran (vet inte om det är exakt den här)
vill jag jätte gärna ha, den går på 2.000 kronor och det är
över 13 megapixlar på den, jag känner att jag behöver en
ny kamera, min är inte så himla bra.


på fotot: jag älskar klockor, armband och halsband
men det som jag vill ha mest nu är en stor klocka
att ha på armen, den här skulle inte sitta så fel.


på fotot: jag skulle vilja ha en burk med i.d:s mineral foundation,
jag har testat den förut (fick mammas burk när det var lite kvar)
och den är hur grym som helst, jag har aldrig testat någon bättre
foundation.


på fotot: jag skulle vilja ha hårprodukter av alla slag,
jag älskar hårprodukter om dom får man aldrig nog av
och jag känner också att jag behöver några nya.


på fotot: pengar får man aldrig nog av, så både pengar och pressentkort
funkar perfekt för min del, dom kommer alltid till användning.



på fotot: en liten diamant mus, jag skulle köpa exakt en sån här i London
men det var sista dagen och då har jag inte tillräckligt med pengar så då kunde
jag inte köpa den, men jag vill fortfarande ha en!

Det återstår att se vad jag får när jag fyller år, men jag kommer bli nöjd över mina pressenter det vet jag, jag är ingen otacksam unge (hoppas jag i allafall)
Sen vill jag självklart ha en massa kramar från nära och kära, tre kramar om dagen stärker ju trots allt självkänslan, så jag vill kramas på min födelsedag i allafall ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback