Morgon

Nu har ni fått se lite bilder från igår!
Och nu har jag och Agnes precis ätit frukost och nu lyssnar vi på musik och sitter och gör oss i ordning, idag ska vi nämligen ut i fin vädret, vi vet inte riktigt vad vi ska göra, men ut ska vi! Vi ska träffa Hedda och Anna också.
Sen ikväll ska min pappa firas, jag tror vi ska ut och äta på resturang, och sen ska vi bowla om jag minns rätt, jag tycker det ska bli jätte roligt, jag har dock inte köpt något åt pappa än .... känner mig skit dum!
Men jag pratade med min bror nyss och bestämde att vi ska lägga ihop pengarna och köpa något som han vill ha istället för att bara köpa något skit, så vi ska vänta till min bror får lön!

Men nu ska jag fortsätta göra mig i ordning, så hörs vi lite senare, UT I FIN VÄDRET! ♥


på fotot: Agnes otroligt sköna säng som vi sov i


på fotot: frulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback