Nya saker till rummet

Nu är jag tillbaka efter att vart hos mamma!

Jag och älskling var där ganska länge eftersom jag tar tid på mig när jag ska byta kläder för er som inte visste det, sen bytte jag väska och fixade den eftersom den har vart sönder, och när jag kom hem och gick upp till mitt rum så märkte jag också att jag hade fått nya saker till mitt rum, sånt är alltid roligt.
Och det var ju bra med lita nya saker i en ny färg eftersom vi ska byta ut alla mina röda saker mot rosa, för just nu är mitt tema: vitt, brunt och rött på rummet, men jag har tröttnat på det.
Så nu blir vitt, brunt och rosa istället, perfekt!
Här är dom nya sakerna:


på fotot: jag fick en ny rosa lila matta, den är jätte mysig


på fotot: jag fick två sånna här mattor också


på fotot:
jag fick en ny lampa också, den här är dock inte rosa men den
funkar lika bra för det


på fotot: en till ny lampa


på fotot: nya rosa förvarings lådor


på fotot: nya gardiner i lila färg


på fotot: och eftersom jag är så snäll så fick jag ett sånt här packet med
ahlgrens bilar + 100kr, så nu kan jag sola imorgon, eftersom det inte blev
någon solning idag!
Jag fick en till lampa också som man hänger i taket, men det är inte säkert
att jag ska ha den eftersom den var så stor, och därför tog jag inget kort
på den.

Kommentarer
Postat av: AGNES

fint, lika lampa som mig, fast jag har en vit, den heter "knubbig", hihi så sött <3

2009-03-29 @ 00:46:15
URL: http://agnessveajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback