På holiday club

Hej allihopa!

Just nu sitter jag på holidayclub med Agnes, vi har precis vart och kollat i lite affärer på tågstationen.
Innan det så åt vi luch på max, det var riktigt gott!
Vi har inte hunnit göra så mycket än, bara åkt i sitt liften, vilket jag tycker är jätte roligt.
Vi har tur med vädret också, när vi kom till Åre så sken solen och man kunde steka i sitt liften, men just nu är det inte lika soligt, men det är riktigt behagligt ändå måste jag säga.

Men nu ska vi nog börja vandra upp, och sen ska vi åka lite mer sitt lift, vi ska prata med lift killarna också och fråga lite hur vi tar oss över till andra backar utan att behöva gå, eftersom vi inte har med oss skidor!
Men mer om allt får ni veta när jag kommer hem och då lägger jag in lite bilder också.
Kramis ♥


Kommentarer
Postat av: Mirry

Anmäl din snygga blogg till Veckans blogg och var med och tävla om en länkning!



Spana in vår söta blogg och anmäl!



www.arntyochmirry.se

2009-03-30 @ 13:01:33
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback