Promenad och sen sätta i löshår

Hej igen!

Nu ska jag inte sitta framför datan längre, för nu ska jag ut och ta en promenad!
Jag ska nämligen gå hem till Anna för jag ska hjälpa henne att sätta i hennes löshår, hon använder sig utav lim, vilket sliter på håret, men reultatet blir nästan alltid bra.
Så jag tar snart en promenad dit, egentligen så kanske jag borde ta bussen eftersom det är en bit dit, men jag känner att jag har vart lat för länge nu, så nu tänker jag faktiskt gå dit åtminstonde.

Jag tänkte försöka ta kort på när jag sätter i hennes löshår och sen lägga in här på bloggen och skriva lite om hur det går till.
Jag bloggar antingen hemma hos Anna eller när jag komme hem igen!
Tills dess så får ni ha en bra Fredag kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback