Pyssla

Nu sitter jag här vid datorn och är är totalt rastlös ....
Det är typiskt mig, jag måste göra någonting nästan hela tiden, annars blir jag rastlös och deppig!
Så nu funderar jag på att sätta mig och pyssla, vilket innebär att jag kanske ska sätta på lite fler detaljer på kläder, det är alltid lika roligt!

Sen skulle jag vilja åka in på stan och försöka hitta någon snygg oversize tröja som jag kan ha till mina leggings som jag klippte igår, men att jag är sjuk hindrar mig från det också!
Men imorgon hoppas jag verkligen att jag är frisk, för då tänker jag åka in till stan och leta efter en oversize tröja, jag tänker också träffa min bästavän Jennie, i love her!

Men nu blire pyssel, pyssel.
Om jag får till  något så kommer bilder, i promise ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback