Schlager kväll

Hej!

Just nu ligger jag i älsklings säng och degar, lite senare ska jag träffa Agnes och vi ska laga middag hemma hos hennes pappa, eftersom han ska bort på middag så ska vi laga något tillsammans!
Efter det så blir det schlager kväll, då ska några fler tjejkompisar komma förbi till Agnes för att kolla på melodifestivalen, det är ju trots allt ikväll man får se vem som går vidare till allt, och det vill man ju inte missa.
Även fast jag inte har följt melodifestivalen överhuvudtaget så blir det ändå kul att se vem som går vidare till allt!

Jag ska ta billder från kvällen, jag tänkte även ta med mig min laptop till Agnes så kan jag uppdatera lite medans jag är där!
Vi hörs lite senare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback