Sjuk

Godmorgon!

Det blev som jag trodde .... att jag skulle vara sjuk idag, ush jag mådde skit dåligt imorse, jag hade världens ret hosta, sen snorade jag hur mycket som helst, sen på köpet har jag fått feber också.
Kan det bli värre?
Så för min del blir det bara att ta det lugnt idag, sen ikväll åker mina föräldrar bort så jag får hela huset för mig själv, och då kan ingen ta hand om mig, buhu! eller jo älskling får så fasen lov att ta hand om mig.
Jag ska i allafall försöka bli friskare nu, så jag kan gå på skolan imorgon.

Men nu ska jag fortsätta kolla på tv:n och hinka i mig te, sen blir det ett varmt bad!
Vi hörs senare ♥


på fotot: min laptop och gott ört te med honung i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback