Skoldagen

Hola!

Idag har skoldagen funkat bra, jag och Agnes har nog mest flummat runt hela dagen, det har faktiskt vart en riktigt rolig skoldag!
Fast jag har ändå jobbat på lektionerna, även fast jag har flummat runt, det var faktiskt ganska roligt att jobba, i allafall på Engelskan, för där håller vi på med ett projekt arbete, jag, Agnes och Erica gör ett projekt arbete om smink, varför vi valde att skriva om smink var för att vi kan redan ganska mycket om smink, så det var ett bra val för då kan man skriva mycket utrifrån vad man kan (och använda egna ord) istället för att bara skriva av allt som står på olika hemsidor.


på fotot: Här satt vi på Engelska lektionen och pluggade, föresten så våra
laptops blev tillsammans idag också, för er som ville veta ....


på fotot: min sötis Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback