Solat med Agnes

Direkt efter vi hade fikat på stan så gick jag och Agnes upp till ett jätte fräsht solarium i stan!
När vi kom dit så var det egentligen meningen att vi skulle ha ett stå solarium, men både fick inte plats i ett, eller vi fick plats med det var lite trångt, alltså meningen var att jag skulle sola så skulle Agnes sola med mig gratis.
Så det slutade med att vi tog ett solarium som man ligger i istället, men det funkade lika bra det!

Det var ganska kul innn vi skulle sola, för det började med att agnes låste in sig på toaletten där så hon stod och bankade på dörren, för jag märkte inte först att hon hade låst in sig, sen hörde jag hon också fick jag stå med min nyckel och försöka dra tillbaka låset, och tillslut så fick vi upp dörren.
Sen precis innan vi skulle sola så gick en äldre tjej in på toaletten, sen efter några minuter så började hon också banka på dörren, så då fick vi hjälpa henne ut också!

Vi vart i allafall lite bruna av solningen, och vi hade riktigt kul i solariumet, för vi låg och pratade och sjung lite grann och skrattade en hel del.


på fotot: innan vi solade så köpte jag den här lilla söta burken på solariumet.
Den skyddar i ansiktet (eftersom det är väldigt lätt att bränna ansiktet)
och sen gör den så man blir brunare också, sen håller brunfärgen längre också.
Fast jag vart knappt brun i ansiktet, men lite i allafall, men den räcker till fler
solningar eftersom den var så dryg!


på fotot: solariumet

Kommentarer
Postat av: maja

vart solade ni?:)

2009-03-27 @ 18:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback