Solat

Nu är jag tillbaka efter att ha solat med Agnes, Anna följde med också!
Innan vi solade så tog vi en fika på Domus och spelade kort.

Nu är jag hemma hos pappa i stan, jag ska äta här, det blir klyft potatis, biff och bea sås, kan det blir bättre?
Efter att jag har ätit så ska jag troligtvis hem till mamma och hämta skidkläder eftersom vi ska till Åre imorgon, men jag och Agnes ska nog inte åka skidor eftersom Agnes är sjuk så hon orkar inte åka skidor då, men hon vill ändå följa med eftersom hon har betalat för att följa med.
Och jag har inte så stor lust att åka med killarna så jag lämnar nog skidorna hemma jag också!
Men vi ska med i allafall, och om vi har tur så kanske vi kan träffa Jennie imorgon eftersom hon bor i Järpen.


på fotot: idag så testade jag att smörja in mig med en förpackning
vid namn pina colada, den luktade riktigt gott och funkade väl bra, jag
vart ganska brun i allafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback