Sovdags

Nu har jag borstat tänderna och nu måste jag faktiskt gå och lägga mig, jag ska bara prata med älskling först!
Jag har världens huvudvärk fortfarande också, men dum som jag är så har jag fortfarande inte tagit något alvedon, jag får väl skylla mig själv då ....
Vi hörs mer imorgon, dagarna går snabbt och snart är det min födelsedag, jag brukar oftast inte räkna dagarna, bara när jag var mindre, men det här året är det något konstigt med mig för nu räknar jag dagarna, och jag längtar  ♥


på fotot: såhär glad var jag innan jag fick världens huvudvärk


på fotot: sen när jag fick huvudvärk så blev jag sur!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Dricker du till räckligt med vatten, filtrerat vatten, minst 8 glas per dag,,,,ännu ett litet tips!!

2009-03-26 @ 01:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback