Stan och fika

Hallå!

Ni vet varför jag inte har skrivit något idag, det är ju eftersom jag åkte in till stan direkt efter skolan, och jag har inte haft någon chans att blogga!
I allafall, idag gjorde jag ju musik prov och det gick väl sådär, jag svarade i allafall på mer än hälften av frågorna tror jag, men sen ska man ju ha rätt på dom också ....

Efter skolan åkte jag in till stan med min kära Agnes, vi gick på stan lite och jag köpte smink borttagning eftersom jag verkligen behövde det, för jag har fått världens starkaste vattenfast mascara av mamma, om man gnuggar med varmt vatten och schampoo tre gånger så är det fortfarande en hel del mascara kvar.
Sen köpte jag också en sorts grej till min svarta väska med guldkedja, eftersom guldkedjan på väskan (som man hänger på axeln) har pajjat så behövde jag en ny.
Sen efter att vi hade kikat runt lite så gick vi och fikade på tehuset med Anna, Hedda, Markus och Sandra, då tog jag en chai latte, jag älskar dom, det finns inget godare.


på fotot: mine


på fotot: Heddis


på fotot: Markus


på fotot: Sandra


på fotot: Agnis


på fotot: jag, ser äcklig och blank ut men får skylla på min foundation
som är alldeles för fet för min hud

Anna var också med på tehuset men hon ville inte vara med på bild, just so you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback