Sytt

Igår innan jag gick och la mig så sydde jag lite grann och jag glömde bort att lägga in en bild på det!
Ni vet min stora vita oversize tröja som jag köpte förra veckan, den sydde jag på.
SIst så hann jag bara trä igenom ett gummiband nertill som gjorde att den satt tajtare och så den gick in nertill, vilket jag tycker är snyggare!
Nu har jag i allafall sytt fast ett vitt siden band på både vänster och höger arm som gör att armen är kortare, ni ska få se en bild nu!


på fotot: det här är en väldigt dålig bild och jag förstår om ni inte ser något,
men bilden ligger på sidan, och om ni kollarn oga så ser ni att det sitter
ett siden band där, i allafall nästa moment med den här tröjan blir nog
att klippa upp den lite runt halsen så den blir lite hängigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback