Sytt på detaljer

Nu har jag suttit och trixat och fixat, jag älskar faktiskt att sy (beror på vad jag ska sy) men att sy på små fina detaljer gillar jag starkt! Och jag har även suttit och fixat ett till hårband med hjälp av mitt löshår, den här gången snurrade jag blont löshår runt ett hårband och sen efter jag hade gjort det så snurrade jag tunt svart hår runt, svårt att förklara med ganska bra blev det i allafall.


på fotot: rosetterna som jag sydde på, på mina svarta knästrumpor,
jag vart faktiskt nöjd (rosetterna ska dock inte sitta fram, utan bak,
men dom sitter fram på bilden för jag sydde på dom fram ifrån)


på fotot: Jag satt också fast en rosa blomma nere i hörnet på min svarta
långa tröja, jag tycker det vart jätte sött!

Kommentarer
Postat av: agnes

åh vad fint :)

ja det var mysigt <3

2009-03-12 @ 21:44:25
URL: http://agnessveajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback