Sytt

Idag på skolan så hade vi syslöjd, och jag hann inte göra så mycket eftersom jag hade utvecklingssamtal under dom två timmarna som vi har slöjd.
Men jag hann i allafall sy på två svarta siden rosetter på min kofta som jag köpte i London, jag vart faktiskt nöjd!
Jag älskar verkligen små detaljer på kläder, små förändingar kan göra kläderna mycket snyggare.


på fotot: rosetterna som jag sydde på längst ner på armarna på koftan
(rosetterna ser lila ut pga ljuset)


på fotot: efter jag har pluggat så tror jag att jag ska sy på den här söta
fjärilen i hörnet på min tre kvarts ärmade tröja


på fotot: en närmare bild på fjärilen

Kommentarer
Postat av: Johanna

koftan blev sjukt snygg :O

2009-03-18 @ 18:51:57
URL: http://johannaeldh.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad otroligt snyggt med rosetterna på koftan! du är så himla kreativ. jag ÄLSKAR hur du piffar till dina kläder, puss och kram

2009-03-19 @ 10:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback