Tatuering

Jag satt och tänkte på en sak medans jag ritade in mitt namn lite slarvig på min handled ....
Att jag vill tatuera mig, jag får absolut inte göra det nu eftersom jag är för ung, men när jag är äldre skulle jag gärna tatuera in något fint.
Och om jag skulle tatuera mig så är det en självklarhet för mig att tatueringen måste betyda något, jag skulle aldrig bara få för mig att göra en tatuering som inte betyder något och som jag gör bara för att.
Jag funderar stakt på att skriva mitt namn med skrivstil på min handled och kanske datumet då jag föddes under, jag tror det skulle bli fint, och jag menar, jag heter Josefin och jag föddes då jag föddes, varför skulle jag någonsin ångra det?
det vet jag att jag inte skulle göra ....
Om jag inte skulle skriva in mitt namn så skulle jag vilja ha ett litet hjärta på handleden, och det skulle också stå för något, och det skulle jag bestämma innan!
Jag längtar i allafall till jag blir äldre då jag får tatuera mig, men jag kommer inte tatuera mig mycket, för jag tycker det inte finns något styggare än om man har tatueringar överallt, okej på killar, men inte på tjejer.
Men en eller två tatueringar ska jag nog göra i allfall ....


på fotot: mitt namn skrivet på min handled, dock inte så snyggt och om jag
ska tatuera mig på handleden så ska det stå med skrivstil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback