Tillbaka

Nu är jag hemma hos mamma igen efter ett riktigt skönt träningspass!
Det var så himla skönt, jag sprang på bandet i mer än 30 minuter (inte så jätte länge men det räcker)
och sen tränade jag ben, armar och magen framförallt, jag måste ju få bort lite onödigt fett på magen nu innan sommarn, så man vågar visa upp sin snygga kropp!

Nu ska jag i allafall duscha, och byta om och sen om jag hinner så ska jag gå ner på gårn och träffa mina älskade vänner och umgås med dom, sen ska jag även träffa min pojkvän!
Föresten när jag kom hem så vart jag jätte glad, jag hade nämligen fått hem ett nytt nummer av Cosmopolitan, tänk att man kan bli så glad av bara en tidning?


på fotot: cosmopolitan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback