Tillbaka

Hallå på er!

Nu är jag hemma igen efter att ha både bastat lite och solat, det var otroligt skönt!
Jag och Anna tog bussen dit där vi skulle sola, och där träffade vi Caroline, och hennes kompis Ashley vad också med, hon pratar näst intill bara engelska så då var det bara att försöka prata engelska.
Hon verkade i allafall jätte snäll!

I allafall så vart jag väl lite brun i allafall, eller ja inte brun men jag fick väl en lite starkare bikini linje!
Jag ska ju sola fler gånger så man ska inte förvänta sig så stor skillnad efter första gången.
Nu ska jag ta fram kläder att ha på mig imorgon, sen ska min älskling komma och hämta upp mig, sen ska jag hem till han, sen blir det väl läggdags så småningom!
Men jag tror att jag ska hinna med fler inlägg, tills dess får ni ha det så bra ♥


på fotot: Anna


på fotot: solariumet, om man
går till höger så finns det även dusch och
bastu där!

Kommentarer
Postat av: agnes

haha i know u do. ;) <3

2009-03-17 @ 07:21:46
URL: http://agnessveajonasson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var ju faktiskt mysigt där :) ,

!!

2009-03-17 @ 22:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback