To do

Här är dagen's to do list, Sunday:
1. äta frukost samt göra mig i ordning
2. sitta vid datorn, sen äta middag maby?
3. fylla på mobilen, fast när jag vaknade imorse så var den redan påfylld, great!
4. köpa batterier till kameran, köpa tidning och kanske lite godis till den långa resan som ska ta oss till London imorgon
5. åka hem till pappa, hämta kläder och en bok
6. leta fram en cabin väska, sen packa!
7. kanske sälja två jackor
8. spa kväll, i think
9. ta farväl av min älskade pojkvän
10. sova med min Agnes!

Kommentarer
Postat av: heddis

Hej, jag kan ju komma förbi dig ikväll så prövar jag och så :),

2009-03-01 @ 14:43:33
Postat av: emma

jag är så sjukt avundsjuk på dig som åker i morgon. Gud, London!

Ha en bra resa och hälsa staden + ta mycket kort :)

fast då blir jag väl ännu mera avundjsuk.

2009-03-01 @ 15:54:52
URL: http://emmagunnholt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback