Träna

Hej blogglovers!

Nu är jag hemma ifrån skolan, skoldagen idag har faktiskt vart riktigt skön, vi gjorde Pisa prov ända fram till luch (Pisa prov är ett prov på 54 sider som flera ställen i hela världen gör) provet var faktiskt ganska svårt om ni frågar mig i allafall ....
VI fick fika också under Pisa provet, det satt inte så fel!

Nu ska jag i allafall göra klart min luch-middag (makaroner och kötbullar) eftersom jag ska in och träna alldeles strax, det ska verkligen bli härligt att träna, jag vet inte hur länge jag har längtat efter det, jag kom ju igång och började träna förut, sen vart det ett långt uppehåll men nu måste jag komma igång, gym kort nästa!

Men nu måste jag laga klart min mat, sen när jag kommer hem så tror jag att jag ska skriva om hur man kan förbättra självkänslan och när det är dags att dumpa din pojkvän!
hoppas ni ser fram emot det, vi hörs ♥


på fotot: skylten som låg på de bord som jag skulle sitta vid idag på
Pisa provet, dock heter jag Josefin Hamrin Eriksson (men jag använder nästan
aldrig Eriksson på slutet, vet ej varför)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback