Tv och Godis

Hallå!

Tack så mycket för förslagen i förra inlägget.
Min mensverk är faktiskt borta, jag åt två värktabletter och sen så la jag min laptop på min mage (för den brukar alltid bli så himla varm) och det funkade hur bra som helst, nu är mensverken helt borta!
Det konstiga är att jag faktiskt aldrig brukar ha mensverk, alltså okej att jag kan ha lite mensverk men det har aldrig vart såhär illa, så gissa om jag är glad att det är över!

För ett litet tag sen kom älskling hit, det var skönt att få lite sällskap eftersom hela familjen är i stugan.
Och för någon timme sen så gjorde jag middag, eller ja inte middag kanske men jag gjorde nachos, och medans så kollade jag och älskling på Run's house!
Och nu har älskling åkt ner på Ica och köpt jätte mycket godis, så nu ska vi sitta och mysa framför tv:n och senare så blir det väl lite plugg för min del.


på fotot: a lot of candy


på fotot: Run's house


på fotot: plugg, plugg, plugg

Kommentarer
Postat av: fff

asså ni äter ju hela tiden, går ni inte upp i vikt?

2009-03-23 @ 09:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback