Vi drar till fjällen

Japp som jag nämde förut så åker jag och min kära vän Agnes till Åre imorgon!
Det blir som sagt ingen skidåkning för oss, eftersom Agnes har börjat blivit sjuk och har därför ingen ork att åka, vilket jag tycker är väldigt tråkigt .... men det gör ändå inte så mycket, för vi kan ha roligt ändå.
Men som tur är så har jag en stuga i Bydalen, så jag kanske åker upp dit något på påsklovet, men inget är planerat, men jag känner att jag måste åka mer skidor, jag har bara åkt skidor en gång det här året, skämms på mig!
I allafall så imorgon blir det en härlig dag i backen (hoppas jag)
Vi ska i allafall äta lunch, sola (man kan ju hoppas att det blir bra väder) och sen kanske vi ska på Agnes pappa's utställning och där kanske vi tar en fika också, och förhoppningsvis så ska vi träffa Jennie också, jag pratade med henne idag men hon kände sig lite sjuk så det är inte säkert att hon orkar ta sig in till Åre, men jag hoppas att hon orkar.

Men nu är det läggdags för mig, så jag kommer upp imorgon, dock kan jag sova på bussen men jag vill gå och lägga mig nu så jag kan mysa med älskling lite, bilder från imorgon kommer så fort jag är hemma, ni får klara er utan mig så länge!
Godnatt på er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback