Visste du att?

Nu ligger jag och älskling och kollar på ett jätte intressant program!
i programmet så fick man reda på det här:

• under din livstid så dricker du ungefär 9.000 liter mjölk
• under din livstid kan man nästan säga att du äter:
13 grisar
4 kossor
och 23 lam
• under din livstid så äter du över 13.000 ägg
• under din livstid så bajsar du strax under 3.000 ton bajs (nice, nice, dont you think so?)
• under din livstid så äter 50 ton mat
• i en människas ordförråd finns i genomsnitt 25.000 ord
• i genomsnitt så säger vi 4300 ord om dagen
• vi säger i genomsnitt över 123.000000 ord på våran livstid
• vi skapar i genomsnitt 1700 stycken (vänskaps kontakter) under våran livstid (jag trodde helt ärligt att det var fler)
• under våran livstid använder vi ungefär 1 miljon liter vatten när vi duschar/badar
• under våran livstid så använder vi:
198 flaskor shampoo
276 tandkräms tuber
35 hårgele burkar
21läppstift
11.000 tamponger
• 11.500 gånger tvättar vi håret i genomsnitt under en livstid
• håret på huvudet växer 9 meter 42 centimeter hår under en livstid
• 9 meter och 15 centimeter skägg (på killar ofcourse)
• naglarna växter i genomsnitt 286 cenitmeter under en livsttid
• vi dricker över 5800 liter öl
• och vi dricker 1694 flaskor vin
• 0,7 procent av världens befolkning är berusad under varje tidpunkt

Här har ni lite intressant fakta, jag tycker sånt här är jätte spännande ärligt talat!
Glöm inte bort att ställa mer frågor i inlägget lite nedanför, jag kommer troligtvis svara på dom imorgon, så ni får inga svar ikväll, men fortsätt fråga på, eller vet ni redan allt om mig? det tror jag verkligen inte ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback