12/5

Jag kan ju i allafall berätta lite grann om min dag, en vanlig Tisdag.
Vaknade, klev upp, fikade .... Sen tänkte jag berätta en sak för er som tror att man blir smalare av att skippa måltider (speciellt frukost) så ska ni veta att det blir man inte.
Jag är en sjukt utseende's fixerad person faktiskt, och det är jag inte för någon annan's skull utan för att jag själv tycker att det är kul att måla naglarna, fixa och trixa med håret, sminka mig, ha fin kropp också vidare .... och jag skippade alltid frukost förut, jag åt det aldrig.
Tillbaka till saken är i allafall att i genomsnitt så väger dom som inte äter frukost 2,5 kilo mer än dom som äter frukost, konstigt va?
Men så är det, och jag har börjat med att äta en bra frukost, och gud vilken skillnad jag märker!
Jag är mycket sprailligare och piggar på skolan, så ät frukost.

Efter skolan så hände inte speciellt mycket, jag och älskling åkte hem till honom.
Jag tog tag i matematiken och satte mig och började plugga lite grann, vilket kändes väldigt bra .... Jag känner mig mycket lättare när jag har tagit tag i något som jag har ångest över, det blir som att det försvinner tyngder från mina axlar.



på fotot: jag, och idag har jag på mig ett sött hårband i svart siden som jag tog
från syslöjden och så knöt jag en rosett längst uppe, lite sådär gulligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback