13/5

Idag har vi spelat fotboll, skol-dm och det gick väl sådär ....
Första matchen spelade vart det oavgjort och andra matchen förlorade vi med 1-0 och sista matchen vann vi med 2-0, men vi gick inte vidare, det var faktiskt lite tråkigt eftersom det var på slutet man började komma igång..
Jag var inte direkt så pepp på att spela en match åtta på morgonen, och det gick inte så bra heller, men det var inte direkt min dag idag, jag snubblade hit och dit, och fick bollen på handen .... ja, behöver jag säga mer?
Det var i allafall en rolig dag.

På kvällen drog vi ihop ett gäng och grillade hemma hos Oscar, det var jätte mysigt.
Han var hemma själv och bor i ett hus så vi hade gott om plats, vi grillade, satt och åt och pratade och hade trevligt, sen åkte vi ner till skolan för vi skulle ha möte med friluftsgruppen eftersom vi ska utomland i två veckor i Augusti, ohyeah!
Gud så jag ska pressa med sololja då ....


på fotot: Jesper, Jag, Micke, Robert, Oscar och Erica hos Oscar


på fotot: kött


på fotot: sötis jag


på fotot: boys innan maten

Jag snodde bilderna från Agnes eftersom jag fortfarande inte har lämnat in kameran ....
Vi hörs ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså, du borde verkligen lägga ner din blogg ! SLuta ha sånt jävla självförtroende också, s¨fin är du inte .

2009-05-14 @ 09:48:46
Postat av: josefin hamrin

haha avundsjuk där va?

jag lägger ner min blogg när jag vill det, och det tänker jag absolut inte göra än :) och det är bra att ha självförtroende, bara för att du inte har det så behöver du inte försöka sänka mitt.

för jag har bra självförtroende!

2009-05-14 @ 17:01:34
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/
Postat av: Agnes

you go girl ;)

(såg kommentaren, huvva ligen)



Sno på bilder du bara gör det, sen kan du ju alltd länka om du gör det, hihi^^^

<3

2009-05-14 @ 23:09:25
URL: http://agnessveajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback