1/5

HejHej

Hur är det med er? ligger ni hemma och är bakis eller ligger ni och steker i den fina solen?
själv gör jag inget av det, jag sitter just nu vid datorn och ska snart hoppa in i duschen sen ska jag nog hem till mamma och steka, det tycker jag låter som en bra ide i allafall.
Idag kommer min älskling's Jennie hem också, vilket jag tycker om.

Och senare idag kanske jag duckar upp ute på våran nybyggda altan och där kanske vi sätter oss och äter middag!
I like it.

Och igår då? jo det var en jätte bra kväll och mer orkar jag inte berätta nu för jag kommer lägga in bilder senare idag (tror jag) eftersom min sladd är hos pappa i stan så vet jag inte om jag orkar hämta den idag.

Och föresten så köpte jag ett jätte fint linne igår och ett par svarta vantar (i show you later) jag skulle få med mig ett par skit snygga pumps från DNA också men höger skon var på modevisning, så jag måste köpa dom imorgon istället.

Vi hörs sen, men lite mer bilder och lite mer skrivande.
Puss på er och den fina solen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback