16/5

Halloj!

hur är det med er? med mig är det bra, humöret är verkligen på topp.
Igår vart det än jätte rolig kväll, som jag inte tänker berätta något om men jag hade riktigt roligt i allafall!
Jag kan berätta att vi i allafall lyckades trycka in 14 personer i en bil (två låg i bak luckan)
och så åkte vi till en skit snygg villa, det går inte att förklara, det var så sjukt snyggt, och tv:n var enorm.

Idag så har jag vart och fikat med mina tjej kompisar på te huset, jag tog en chai latte som vanligt.
Sen så gick jag hemma till pappa, och nu sitter jag här vid datorn och ska snart gå upp på resturangen (innefickan) där min pappa jobbar och hämta pengar, och så ska jag äta där också, det blir säkert något gott eftersom dom bara har god mat på innefickan.

Ikväll så ska jag troligtvis vara med min sötis Agnes och Sandra tror jag!
Det kommer nog blir hur bra som helst.

Vi hörs något mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback