23/5

Hallå!

Är det bra med er? med mig är det bra i allafall.
Igår så var vi hemma hos en kompis som hade lånat en kompis lägenhet, och där rökte vi vattenpipa, spelade biljard och umgicks.
Sen drog vi ner på någon fest ovanför gamla teatern, där var det mycket folk, jag och Agnes träffade tillexempel en kille som har vart som "lärare" åt oss när vi gick i femman, och han kände igen oss, så det var roligt att träffa lite gammalt folk som man inte träffat på ett tag.
Senare så gick vi vidare, det vart lite mat på kebab baren och sedan skulle vi gå vidare till Frösön men så vart det inte, utan vi gick in till stan igen och upp på någon fest, och sen slutade det med att jag, Agnes, Jonte och Alex tror jag att han heter? satt och pratade och sen åkte jag hem med min Älskling.
Mysigt, Mysigt ....

Idag/Ikväll får vi se vad vi ska hitta på, jag vet i allafall att jag och älskling ska äta en god middag, och till efterrätt ska vi äta jordgubbar.

Igår var jag i allafall på stan men jag hittade inget speciellt, jag vill nog vänta till vi åker till Götebrog (på fredag) för då ska det shoppas.
Det vart en sallad på news igår också, och innan det så var jag och mammsen och kollade på Jesper (storebror) för han skulle på balen, och han var fint uppklädd, och Karin också.
Synd bara att jag inte hade någon kamera, för då hade ni fått sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback