7/5

En dag på staden, köpte pizza med Anna och gick hem till mig i stan och mös och kollde på tv!
Hittade för övrigt en fin klänning på Monki som jag ska köpa imorgon, klart jag ska klä upp mig, jag orkar inte vara som er andra tråkmånsar som kommer gå runt och känna er "skit-snygga" i ett par vanliga jeans och en vanlig tisha.
Men inte här inte, jag ska troligtvis ha mina älskling's skor och en rosa klänning och smycken och fint hår, why not?
Jag älskar att klä upp mig, så varför inte passa på vid sånna här tillfällen?

För övrigt så har jag precis fixat naglarna till imorgon (körde med förlägning av tippar) jag hatar tipparna, jag tänkte berätta lite mer om det sen!
Imorgon går jag i skolan, och efter skolan åker jag in till stan med mina vänner, köper klänningen, åker iväg och solar min snygga kropp brunare och sen så blir det troligtvis mat hemma hos Anna med hon och Agnes, sen ska vi såklart fixa till oss lite också till Dansen på Folketshus, se you there people!


Mer från mig imorgon, då får ni troligtvis se bilder på mina skor som jag köpte i helgen, och min klänning som jag köper imorgon!
Hörs senare ♥

Kommentarer
Postat av: Elicia

Kan du inte lägga upp en bild på hur du kommer se ut på dansen? :)

2009-05-07 @ 19:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback