8/5

HejHej!

Jag är så dålig på att skriva här i bloggen men det får duga så länge ....
Jag har fortfarande inte lämnat in min kamera så ni får vänta ett litet tag till innan jag kommer komma igång med mitt bloggande igen.
Men jag bloggar ju lite smått ibland så länge.

Igår hade vi som sagt skol-dans på folkan! Det var väl sådär, det tråkiga var att alla var i sin ålder, det hade vart roligare om det hade vart äldre folk där som man umgås med.
Men man fick väl göra det bästa av det, jag rockade i allafall loss ett litet tag med mina fina vänninor Agnes och Erica ett tag, och även Anna, och någon crazy-boy som kom och började dansa med oss.
Vi var inte direkt lika pepp att dansa med honom som han var med oss, ush vilken ofräsh kille säger jag bara, han hade tydligen smiskat Agnes på rumpan och han var på väg ner mot erica's bröst, tur att vi drog ifrån han säger jag bara.
Det var väl lika bra att vi drog ifrån han, för vi stod ganska långt fram ett tag, och där stank det fiskmat som bara den, jag antar att det var alla fjortisar som luktade.

Idag har jag i allafall vart på skolan utan mina kära vänner, eftersom både Erica och Agnes hade tagit ledigt.
Jag jobbade i allafall bra på matten idag, vilket kändes bra!
Och sen på musiken är vi ett gäng som ska skriva en egen låt och det gick väl sådär, jag kom inte så långt om man säger så, det slutade med att jag och älskling satt och kollade på när jag sa att Pontus skulle spela en låt med näsan eller tårna på hans synth, men det var ju kul det med.

Sorry att jag inte har några bilder att lägga upp sen igår på hur jag såg ut och så, men jag har fortfarande ingen kamera och jag tror inte Agnes tog några kort.
Men jag hade i allafall min nya rosa klänning och en vanlig vardags smikning med lite rosa ögonskugga bara, inte för speciellt.
Här har ni i allafall ett kort som Nikolaj tog, ett väldigt oförberett kort om jag säger så, men jag ser glad ut i allafall, enjoy sötnosar.


på fotot: Agnes längst bort, jag i rosa och eroca
visst var klänningen fin? jag lägger in en bättre bild på
den så småningom ....

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt klänningen? =)

2009-05-08 @ 20:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback