9/5

Jag vaknade klockan tre idag, jag har alltså sovt bort en hel dag med fint väder, och älskling kunde inte väcka mig tidigare .... nej, för jag sov tydligen så sött så han ville inte väcka mig, typiskt!
Ja så vad ska man göra idag? bra fråga, det är ju inte lika fint väder ute.

Jag ska nog göra mig i ordning sen går jag ut, för jag tänker verkligen inte sitta inne hela dagen, jag ska bara beställa några klädesplagg från Gina Tricot och sen tänker jag gå ut.

Och vad gjorde ja igår kväll då? jo jag var med älskling och vi åkte ut och träffade Dennis och Jakob, efter ett tag blev det tråkigt så vi bestämde oss för att kolla runt vad alla andra gjorde, men självklart var det ingen som gjorde något speciellt, alla kollade på hockey, vilket det slutade med att vi också gjorde, för vi åkte till gårn och där träffade vi Robert, Oscar, Pontus, Jesper och Krille.
Sen spelade vi lite innebandy och sen åkte vi till statoil och så småningom började det regna så då åkte vi hem, och sen somnade jag nästan vid datorn runt klockan ett.
Inte så rolig kväll, men man kan inte alltid ha roligt, det är bara att acceptera att man har tråkigt ibland!

Men mer från mig senare.



på fotot: jag


på fotot: jag igen

Kommentarer
Postat av: Jarina

SVAR; Tack du söta! Din blogg är också finfin. :)

2009-05-09 @ 20:08:24
URL: http://jarinaw.blogg.se/
Postat av: Sanne

Sv : ååh, tackar du! Din blogg var ännu finare, och du var jätte söt :) ! ha en fortsatt trevlig kväll!

2009-05-09 @ 20:47:19
URL: http://sanneejonsson.blogg.se/
Postat av: josefinnilsson

uppdatering josefin (y) ^^

2009-05-12 @ 14:24:53
URL: http://jjosefinnilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uppdatera meeeeeeeeeera! (:

2009-05-12 @ 15:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback