Dålig-Nyhet

Ja, jag har en dålig nyhet ....
Jag kommer absolut inte blogga lite mycket längre, pga allt plugg!
Tyvär så för alla som vill veta så har jag inte godkänt i matematik och jag måste ju såklart göra någonting åt det eftersom det är absolut inte värt att jag ska behöva gå IV pga att jag inte har godkänt i ett ämne, för jag har hur bra betyg som helst annars, och det är ärligt.

Men jag måste sluta tänka på allt annat och försöka nu dom sista veckorna som är kvar, om ens det kommer räcka ....
Det kan sluta med att jag måste plugga i sommar eller att jag måste gå IV, men som jag har sagt förut, om jag får gå IV kommer jag helt klart hoppa av skolan, och då vet jag att jag kommer kunna fixa jobb på annat sätt.

Men som sagt, jag måste i allafall försöka nu, och verkligen försöka lyckas.
Så jag hoppas att det kommer gå bra för mig och jag ska försöka blogga så ofta jag har tid, så sluta inte läsa.


på fotot: work,work,work

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAd ska du Få fÖR jobb tr0r du då pupililuulisAAA !?

2009-05-12 @ 19:08:25
Postat av: josefin hamrin

det får vi se, men jobb finns det, man kan absolut inte få världens bästa jobb.

Men jag vet fler som har lyckats få jobb utan att ha gått i gymnasiet.

Men det är inget som rekomenderas direkt.

2009-05-12 @ 19:17:01
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/
Postat av: elin

lärarna och allt har blivit helt stört, lider med dig. :/

2009-05-13 @ 22:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback