Hissa och Dissa



sommaren:
vem älskar inte sommaren? och snart är den här ....

gå ut skolan:
snart går jag ut grund-skolan och det ska bli så himla skönt så ni anar inte, och sen har man ett riktigt långt sommarlov framför sig!

regninga dagar:
ja ibland är det faktiskt riktigt skönt när det regnar.
Jag sover mycket bättre när det regnar, plus att regn är bra för det känner man att man har en anledning till att vara inne och bara göra ingenting

bloggar:
jag älskar att bara ligga och läsa bloggar, det är avslappnande liksom, jag läser jätte många olika bloggar, men den bloggen så tar första plats är såklart: Kissie, hon må vara dum för att vara arton och otroligt barnslig, men jag älskar att läsa hennes blogg, love it.



MATTE:
finns det något jobbigare?
Jag fattar inte varför jag inte fattar matte, även om jag sitter och jobbar hemma och på lektionerna och verkligen försöker så går det inte ....
Jag har läst att det är fler blondiner som har problem med matten, det kanske ligger i det här med hårfärgen ändå?
Jag som bara trodde att man sa att vi var osmarta ....

avstånd:
min kompis Jennie bor i Järpen och det är så tråkigt att hon inte bor här längre, jag vill träffa hon varje dag!
hon får mig att må bra, always! ♥

skolbalen:
jo visst ska det bli kul med skolbal på Torsdag med det som känns så himla tråkigt att det tydligen nästan inte är någon som klär upp sig, utan alla har vanliga kläder på sig.
Det är väl meningen att man ska ha på sig någon fin klänning och ett par fina klackar?
men icke det, sånt går inte för sig i ösd.

förklylning:
ja ännu en gång, jag har blivit sjuk!
täppt i näsan och hosta, suck ....

Kommentarer
Postat av: Peo

Kissie.....vilken plastdocka ! ha ha ha inte mycket naturligt kvar där inte

2009-05-05 @ 21:58:00
Postat av: Lina

Klä upp dig ordentligt på skolbalen och känn dig riktigt snygg ! Det gjorde jag :)

2009-05-06 @ 18:01:21
Postat av: a.

min älsklingskompis bor också i järpen! :(

simone älsklingen min

2009-05-08 @ 22:01:52
URL: http://ettmesterverk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback