I'm alive

Gud vad länge sen det var sen jag skrev i bloggen nu och det var länge sen jag skrev mer än ett inlägg på en dag!
Im sorry fore that ....
Men det är mycket i skolan, och jag har vart lite deppig på sistonde och sen så är som sagt min kamera sönder så det känns inte lika kul att uppdatera utan bilder och så.

Men jag ska försöka komma igång med mitt skrivande igen, jag ska!

Men först skulle jag vilja fixa om min design (som jag ska göra) så fort jag har ork, och sen vill jag att min kamera ska bli bra igen också.

Jag kom på att jag aldrig visade er vad jag hade köpt i helgen!
Men jag köpte ett par svarta handskar i spets för 80kr (love them, ska köpa ett par vita också)
och en rosa/vit randigt linne för 100kr
och ett par härliga pumps i en röd/orange färg med hög klack för 700kr


på fotot: min älskade spets handskar, jag känner mig lite som lady
gaga i dom här, fråga mig inte varför ....


på fotot: linnet
(och tyvär har jag ingen bild på skorna än, men det kommer ska ni se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback