jag tycker till!



Jag måste bara säga att jag blir så otroligt arg att folk har kommenterat att han är en bög osv bara för att fixar håret och lägger upp ett videoklipp på det?
vadfan är det för fel människor, låt han vara precis som han vill, han är inte ett dugg bög bara för att han fixar håret.
Jag är helt säker på att dom människorna (framförallt killarna) som har suttit och kommenterat fixar håret och står vid spegeln exakt lika jävla mycket som den här killen gör, den ända skillnaden är att han filmar det och lägger sedan upp det på youtube, MEN SO?

Jag känner inte killen och säger att det hade kunnat vart vilken kille som helst med på videon men det jag ville komma fram till är att låt människor vara som dom vill, låt dom sitta och filma och lägga upp på youtube när dom fixar håret, sminkar sig eller andra saker, det har inte ni ett skit med att göra, var bara glad att alla inte är lika fega för att vara sig själva.
Om man sitter och kommenterar att någon är bög osv bakom datorn (och speciellt vara anonym) då är det dig det är fel på, inte killen du kallar "bög".

Kommentarer
Postat av: sofie

SHIT i want to eat him!!

jag har frågestund nu allihopa, ställ gärna en fråga :)

2009-10-07 @ 21:08:54
URL: http://sofiellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback