13/9-09

Jag känner mig sämst på att uppdatera, och tråkigast också eftersom jag inte har lagt upp några bilder ....
Men imorgon eller på Tisdag så tänkte jag fråga om jag får ta med älsklings kamera för då tänkte jag fota lite i våran salong, också ska jag sätta upp håret i rullar så då kan jag förösöka ta för och efter bilder, för det brukar bli skitsnyggt :)

Och för er som undrar vad jag har gjort i helgen så har det vart en lugn helg för mig, i Fredags så var jag med Anna, vi var på stan och då köpte jag: uggs, ett armband, och en sjal.
Sen åkte vi hem till mig och kollade på mina nya kattungar, dom är so damn cute.
Och senare så åkte vi hem till Anna och sen tog vi bussen till Körfältet och drog på någon fest som egentligen var totalt värdelös haha, sen försökte vi fixa skjuts till Frösön för vi orkade inte gå ända från Körfältet, men det gjorde vi ändå. Och när vi var i stan så ringde två som kunde skjutsa men då hade vi ändå börjat gått.
Sen drog jag hem och sov hos älskling.
Och igår så vart det bara flum på Frösön med älskling, hans kompisar och Anna.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-13 @ 15:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback