20/9-09

Bilderna från skolan (salongen) kommer upp nu i veckan istället, i'm so sorry for that.
Har inte hunnit.
I helgen har jag i allafall haft det bra, i Fredags så firade vi min älskade vän Hedda, vi åt middag i hennes mammas resutrang (supergod mat), och sen åt vi frukt som vi doppade i chocklad till efterrätt.
Och senare vart det andra roligheter, alla vi tog bussen hem till Sandra där Alkes (tror jag det var) hade föreningsfest, det var faktiskt roligt och ganska draget.
Senare åkte jag och Agnes taxi till ett annat ställe, där satt vi mest och pratade och hade det trevligt.
Och i Lördags så var jag bara hemma hos min pojkvän och åt pizza och kollade på tv.


på fotot: nathasa pyre, Kvinnan har allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback