9/9-09

TJOHEJ!

Idag har jag vart på skolan, och idag hade vi sovmorgon så jag kunde ta tåget till bräcke vilket var väldigt skönt!
Och för er som inte vet det så går jag frisör internationellt i bräcke, och det är skitkul (det ända minuset är att behöva pendla, men jag och en tjej till i klassen ska kanske dela på en lägenhet i bräcke och bara bo där på vecko-dagarna)
Idag så hade vi i allafall matte först (gick jätte bra) och sen hade vi frisör innan luch och efter lunch, då toppade jag min docka.
Och sen efter lunch så tvättade Pauline håret på mig med ett jättebra silvershampoo som jag ska köpa, och sen fönade hon det och plattade och tuperade lite, sen drog vi och kollade på något band som spelade på folkets-hus.
Ärligt talat så .... dom sög!

Och när bandet hade spelat klart så var det en timme kvar till vårat tåg skulle gå så jag Pauline och Ida gick in på Ica för att köpa något att äta, så vi köpte Ravioli.
Och smarta som vi var så tänkte vi försöka öppna metallburkarna med våra nyklar, haha smarta kickor!
Det slutade med att Ida började blöda om händerna för hon tog i så hårt också tog hon i metallen som var jätte vass.
Det vart i allafall en heldel skratt idag, både innan tåget och på tåget ... fyfarao vad jag har skrattat idag!
Skrattat bort allt fett, haha.

Det blir i allafall inga bilder idag för jag glömde att fråga min pojkvän om jag fick låna hans kamera, men bilder kommer snart .... i guess!
Ha det bra så länge.

Kommentarer
Postat av: Millah

Okej klicka på bilderna så kommer du till dom tävlingar du vill tävla i och följ reglerna :)

2009-09-12 @ 19:07:39
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men gick inte du samhälle mer??

2009-09-16 @ 09:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback